Już 12 czerwca 2023 odbędzie się wyjątkowe wydarzenie biznesowe How Brands Grow, którego głównym organizatorem jest Polska Izba Biznesu, a partnerem organizacyjnym Instytut Analiz Strategicznych Fundacja ALTUM.
Na nasze zaproszenie do Poznania przyjedzie przedstawicielka Ehrenberg-Bass Institute, obecnie ośrodka Nr 1 na świecie w obszarze badań nad rozwojem i zarządzaniem marek, Magda Nenycz-Thiel.
DO KOGO JEST ADRESOWANA KONFERENCJA HOW BRANDS GROW W POZNANIU?
To wydarzenie organizujemy z myślą o wszystkich, którzy interesują się rozwojem marek, kategorii produktów, zgodnie z zasadami marketingu opartego na dowodach. To także konferencja dla tych, którzy obserwują branże wzrostu, które doświadczają wyższego niż przeciętne tempa wzrostu w porównaniu z innymi i chcieliby zrozumieć czynniki ich rozwoju, dla efektywnego kreowania strategii rozwoju marek własnych. Nasz event powinien zainteresować nie tylko osoby, które pracują w działach marketingu czy sprzedaży. Wiedza, poparta naukowymi dowodami, w której specjalizuje się Instytut i na której skupia się w swojej codziennej pracy Magda, jest niezwykle uniwersalna i dotyka całości strategii obecności i wzrostu firm na rynku.
DLACZEGO JEST TO TAK WYJĄTKOWE WYDARZENIE?
- światowej klasy Keynote Speaker
- pierwsze i jedyne wystąpienie w Poznaniu w najbliższym czasie
- nowe spojrzenie na kluczowe aspekty rozwoju biznesu
- przykłady kreowania wzrostu marek sektora B2C oraz B2B
- uaktualnienie wiedzy o bieżącą sytuację rynkową
- rozbicie popularnych mitów o marketingu i reklamie
Podczas eventu będzie można zakupić trzy książki z serii How Brands Grow.
KEYNOTE SPEAKER – Prof. Magda Nenycz-Thiel
Magda Nenycz-Thiel jest profesorem naukowym w Instytucie badawczym Ehrenberg-Bass, pod przewodnictwem Byrona Sharpa. Magda dołączyła do Instytutu w 2006 roku, po ukończeniu studiów magisterskich w Polsce i Niemczech. Przez okres pięciu lat, Magda prowadziła Mars Marketing Lab – laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem dla firmy Mars Incorporated. Magda wraz z zespołem badawczym była pionierem badań wzrostu kategorii w Instytucie i skupia się na wykorzystaniu odkryć do poprawy sposobów realizacji inwestycji wzrostowych. Jest założycielką i liderem Inicjatywy na rzecz Rozwoju Kategorii (Industry Growth Initiative)
Zakup biletów i rejestracja na wydarzenie tutaj: