22 maja 2023

Wkrótce konferencja How Brands Grow

Już 12 czerwca 2023 odbędzie się wyjątkowe wydarzenie biznesowe How Brands Grow, którego głównym organizatorem jest Polska Izba Biznesu, a partnerem organizacyjnym Instytut Analiz Strategicznych Fundacja ALTUM.

Na nasze zaproszenie do Poznania przyjedzie przedstawicielka Ehrenberg-Bass Institute, obecnie ośrodka Nr 1 na świecie w obszarze badań nad rozwojem i zarządzaniem marek, Magda Nenycz-Thiel.

DO KOGO JEST ADRESOWANA KONFERENCJA HOW BRANDS GROW W POZNANIU?

To wydarzenie organizujemy z myślą o wszystkich, którzy interesują się rozwojem marek, kategorii produktów, zgodnie z zasadami marketingu opartego na dowodach. To także konferencja dla tych, którzy obserwują branże wzrostu, które doświadczają wyższego niż przeciętne tempa wzrostu w porównaniu z innymi i chcieliby zrozumieć czynniki ich rozwoju, dla efektywnego kreowania strategii rozwoju marek własnych. Nasz event powinien zainteresować nie tylko osoby, które pracują w działach marketingu czy sprzedaży. Wiedza, poparta naukowymi dowodami, w której specjalizuje się Instytut i na której skupia się w swojej codziennej pracy Magda, jest niezwykle uniwersalna i dotyka całości strategii obecności i wzrostu firm na rynku.

DLACZEGO JEST TO TAK WYJĄTKOWE WYDARZENIE?

  • światowej klasy Keynote Speaker
  • pierwsze i jedyne wystąpienie w Poznaniu w najbliższym czasie
  • nowe spojrzenie na kluczowe aspekty rozwoju biznesu
  • przykłady kreowania wzrostu marek sektora B2C oraz B2B
  • uaktualnienie wiedzy o bieżącą sytuację rynkową
  • rozbicie popularnych mitów o marketingu i reklamie

Podczas eventu będzie można zakupić trzy książki z serii How Brands Grow.

KEYNOTE SPEAKER – Prof. Magda Nenycz-Thiel

Magda Nenycz-Thiel jest profesorem naukowym w Instytucie badawczym Ehrenberg-Bass, pod przewodnictwem Byrona Sharpa. Magda dołączyła do Instytutu w 2006 roku, po ukończeniu studiów magisterskich w Polsce i Niemczech. Przez okres pięciu lat, Magda prowadziła Mars Marketing Lab – laboratorium badawcze z globalnym zasięgiem dla firmy Mars Incorporated. Magda wraz z zespołem badawczym była pionierem badań wzrostu kategorii w Instytucie i skupia się na wykorzystaniu odkryć do poprawy sposobów realizacji inwestycji wzrostowych. Jest założycielką i liderem Inicjatywy na rzecz Rozwoju Kategorii (Industry Growth Initiative)

Zakup biletów i rejestracja na wydarzenie tutaj:

https://app.evenea.pl/event/how-brands-grow-poznan/

 

AKTUALNOŚCI

Czy kształcimy odpowiednie kadry dla Przemysłu 4.0?

Czy kształcimy odpowiednie kadry dla Przemysłu 4.0?

Czy dzisiejsi studenci sprostają potrzebom kompetencyjnym przemysłów przyszłości? Czy uczelnie dają szansę, aby absolwenci mogli wejść na rynek pracy z…

Czytaj więcej

Czy firmy w restrukturyzacji rząd skazał na upadłość?

Czy firmy w restrukturyzacji rząd skazał na upadłość?

Znane i wdrożone są już przepisy w ramach tzw. Tarczy 2.0 oraz najnowszej formy pomocy publicznej dla polskich przedsiębiorców, czyli…

Czytaj więcej

Praca zdalna w projektach studenckich

Praca zdalna w projektach studenckich

Nasi partnerzy z Fundacji CSV – Student oraz ENACTUS Polska, podjęli ciekawy i niezwykle aktualny obecnie temat związany z pracą…

Czytaj więcej

FORMULARZ KONTAKTOWY

Napisz przed jakim wyzwaniem stoi Twoja instytucja lub firma? Jaki problem wymaga rozwiązania lub jaka decyzja dotycząca obecnej sytuacji jest do podjęcia? Jakich danych lub prognoz potrzebujesz, aby z odwagą podejmować decyzje rozwojowe dla przyszłości?






W czym możemy pomóc?

* pole obowiązkowe