Kibice klubów piłkarskich wobec ograniczeń związanych z pandemią COVID 19
Ekspert Instytutu Analiz Strategicznych Fundacji ALTUM – Paweł Chmielowski -socjolog, przedsiębiorca, analityk sportowy, specjalista z zakresu badań ilościowych i statystyki, Właściciel Agencji Analityki Sportowej Sport Analytics oraz Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych TriC – przeprowadził badania dotyczące wpływu ograniczeń związanych z pandemią COVID19 na działanie klubów piłkarskich i ich otoczenia.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że obecność kibiców piłkarskich w pierwszej kolejności zostało ograniczona do zera. Z czasem jednak ośrodki decyzyjne pozwoliły zapełniać w części stadiony sportowe. Wyniki przeprowadzonych dwufalowo badań obrazują odczucia społeczne związane z tymi wydarzeniami, obawy i wizje.
POPRZEDNI: Przemysł 4.0 – kompetencje menedżerskie
RAPORTY
Z BADAŃ
W dziale tym prezentujemy wybrane raporty z naszych badań będące wynikiem prac zespołów eksperckich Fundacji. Raporty w empiryczny sposób diagnozują różne obszary analiz związane m.in. z kapitałem społeczno – kulturowym, sektorami kreatywnymi, polityką senioralną czy przedsiębiorczością dając szeroki zasób wiedzy w danym obszarze. Nasze badania nie tylko ukazują istotne tematy i problemy, inicjują dyskusje, ale i generują konkretne rozwiązania i rekomendacje.
Copyright 2024 © FUNDACJA ALTUM
Projekt: Magdalena Dezor Wdrożenie: Solmedia.pl